01 febrero, 2008

Preparant-me pel cap de setmana

Les coses han canviat. Aixi com la setmana passada no podia fer massa res per falta de material, aquesta setmana he anat mes de cul, pero ja esta be. Ahir vaig tenir els primers resultats "meus" i la veritat es que son molt i molt xulos, fa pinta que d'aqui en sortira alguna cosa que valdra molt la pena. Aixo si, si faig tot el que vull fer la setmana que ve, necessitare tot el cap de setmana per dencansar. Anyway, ara es ara i avui es divendres.
El dimecres va arribar la Ruth i per fi la vaig coneixer, que despres de viure a casa seva durant 10 dies, ja era hora! Es increible, pero si, xerra mes que jo!!! No m'extranya que ahir, tot petant la xerrada, ens fotessim entre les dues una ampolla de vi. Vaig dormir tant be... (tambe ho necessitava, que feia dies que no dormia be). I em sembla que avui em vol treure de casa, i dema dur-me a dinar a no se on en plan "guarro", i a la nit hi ha una festa d'aniversari... Buff, millor vaig tirant cap a casa perque em sembla que m'espera un cap de setmana molt dur!! ;oP

(PS. Com haureu notat, no escric des del meu ordinador i, clar, no tinc accents!!!!)

3 comentarios:

N dijo...

Una persona que xerra més que tu???!!! Sembla impossible!

Un petó!

g-i-b-a dijo...

Vaya tela!!
No sé si m'atreviria a posar els peus en aquell pis amb vosaltres 2 dintre!!
petons

S dijo...

G, t'atabalariem molt, em sembla... dissabte tot el dia de compres! No ho haguessis soportat!