22 febrero, 2008

Ultim dia

Al final ho he aconseguit i m'he refredat... pero per 1 dia que em queda, aguantare!!! Ahir vam sortir amb les noies del lab, i la veritat es que vam riure moltissim i ens ho vam passar molt be (tot i els estornuts continus...) i avui la Ruth tambe vol anar de birres i no puc dir que no... ES LA MEVA ULTIMA NIT! NO PUC DIR QUE NO!! Aixi que dino, vaig cap a casa, faig la maleta (la peso per veure si encara em puc comprar alguna cosa mes), descanso i surto de marxa!
Ens veiem dilluns!!!

6 comentarios:

Anónimo dijo...

Aquest blog comença a semblar Sodoma i Gomorra, tanta droga i tant de vi, homeeee...

Fins aviat Sílv!

Guillem

Charlie dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Charlie dijo...

Benvinguda!!! Em convides a una Guinness a l'Scalibur? juasjuasjas

S dijo...

Charlie! Et convido a una Guinnes al cafè irlandès, que em mola més!!! ;oP

Charlie dijo...

Ep! aquest no sé on és! :P

S dijo...

Davant la Fontana d'Or!!!