09 febrero, 2008

Dissabte nit

És dissabte a la nit i no hem sortit de casa. Hem sopat a les 6 de la tarda (he preparat coca de recapte per l'amfitriona) i hem obert una ampolla de vi. Ara estem acabant la segona i ja vaig una mica pet. Força, la veritat. Pero... i què! Abans d'ahir em van robar el mobil; ahir, l'Akasvayu va perdre els quarts de final de la copa del rei contra el Madrid (ei! s'ha de dir que va tenir oportunitat de guanyar durant 3/4 de partit, que ho va fer molt bé... però no va poder ser) i avui, doncs tocava deixar-se anar. Hem anat a comprar aquest matí i m'he firat unes sabates i un "corsé" i ara tocaven dues ampolles de vi. Pues si, que pasa! No sé demà, però ara estic molt bé!!!!


(uix, no sabeu el que m´ha costat escriure això... però ara tinc la sensació que ha quedat prou bé, espero demà no adonar-me de milions de mistakes!)

10 comentarios:

Charlie dijo...

Doncs encara te n'has sortit prou bé! Has aconseguit obviar la paraula estimar!! juasjuasjuasjuas

g-i-b-a dijo...

Jo vull veure això del "corsé"
;)
g

S dijo...

Charlie, en aquell moment tothom era el meu millor amic!!! jeje

g, fliparies... ;oP

Txapulín dijo...

(ejem, jo també vull veure això del corsé... per curiositat científica ;) )

David dijo...

Si vas escriure el post en plena febre alcohòlica tens la ment molt controlada: no hi ha ni una incongurència (i difícil que deu ser encertar les tecles).

I sobre el corsé, m'afegeixo a la resta. Sempre per curiositat científica.

David

S dijo...

Molt se us ha despertat a vosaltres la curiositat cientifica ultimament...

Txapulín dijo...

¿últimament?

No, no, jo vaig néixer amb la curiositat científica integrada, t'ho asseguro :P .

David dijo...

Si, bé, ara en diuen curiositat científica... És que de la ciència hi han àrees més interessants que altres, jeje.

N dijo...

Ejem...em puc considerar l'instigador de certa compra?

S dijo...

Completament dedicada a la Montse i a tu, tot recordant les compres per la nit de cap d'any... ;oP