27 enero, 2008

Fi de la primera setmana

La primera setmana ha passat súper ràpid, ni me n'he adonat i ja només en queden quatre. Espero tenir temps de provar tot el que vull probar al laboratori, sinó em farà molta ràbia haver perdut aquesta setmana. Les cèl·lules van arribar dijous després del primer intent d'enviar-les la setmana anterior, massa just per començar a treballar amb elles. Espero que el dilluns hagin crescut prou com per començar els experiments.

En tot cas, la vida a Dublin no es redueix ni molt menys al laboratori. Dijous vam sopar a un pub amb l'Aridna i vam poder probar una de les diverses sopes que pots trobar a qualsevol menú de qualsevol local de la ciutat (on facin menjar, clar). És un plat molt típic, solen ser soper molt contundents que es serveixen amb dos talls de pa gruixut i, com no, mantega. La veritat és que les que he probades són molt bones, i atipen prou com per fer un plat únic.

Ahir dissabte el vaig dedicar a descubrir un xic la ciutat. Vaig anar al Stephen's Green, un parc victorià força gran que hi ha al centre. Molt maco, la veritat, llàstima que aquests dies ens acompanya de forma constant una mena de tramuntana persistent que no convida gaire a passejar.



Una altra visita obligada és al Trinity College, la universitat més antiga d'Irlanda, si no m'equivoco. Està situada just al centre de la ciutat (cosa que em fa força enveja, tenint en compte que la UCD, University College on estic treballant, està a una hora de camí de casa). És un campus relativament gran, i sembla que la seva major atracció és la biblioteca, encara que no hi vaig entrar. Haig de confessar que, comparat amb alguns colleges de Oxford com Christ Church o Magdalen College, no n'hi ha per tant.
Al vespre em van convidar a sopar a casa d'en Kevin i l'Anna, uns amics de l'Ariadna (bé, de fet l'Anna havia estudiat a Girona i un contacte porta a un altre...). Molt macos, ve de gust poder menjar una bona truita de patates quan ets lluny de casa!

5 comentarios:

Esther dijo...

La truita de patates lluny de casa SEMPRE té més bon gust. Però no oblidis la gastronomia local (esperem que sigui més divers que sopes!)
I les birres que tal?

g-i-b-a dijo...

I és que el món és un pañuelu!! Ara maeix hi ha un feudu gironí per terres irlandeses, i segur que esteu tots bebent birres com a cosacos, que ja us tinc calats!!
Records per totes!!
g

Dani dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Dani dijo...

Les visites culturals estan molt bé, però no t'oblidis de passar pel Guinness Storehouse, el vertader cor d'Irlanda :P

Records dels polskis i petons!

Charlie dijo...

Al costat d'aquest parc hi ha un centre comercial on venen roba interior tirada de preu!!

Això si, no esperis que et duri 10 anys.