07 enero, 2008

...ja li tenia ganes, al 2008!

Aquests dies són els típics on tothom publica entrades amb el típic feliç any nou, i de fet aquesta entrada és una més d’elles. Com que ja vaig una mica tard, però, perquè ja som a dia 7, m’ha semblat oportú no posar aquest encapçalament.

Però em sembla una mica buit dir “feliç”, perquè la felicitat és d’aquelles coses subjectives i molt personals. Mil exemples trobaríem de petites coses que, segons l’estat d’ànim, valorem diferentment. Un dia ets feliç amb un somriure i l’endemà no en fas prou ni amb mil abraçades. Així que no us vull desitjar un simple “feliç” any nou, sinó més aviat un any ple d’optimisme, que tingueu la capacitat d’afrontar-ho tot amb la cara per davant, amb humor. Que un somriure us ompli cada dia i no només aquells en què us heu llevat amb el preu dret. Perquè si sou capaços d’afrontar el nou any amb esperit positiu, estic segura que serà un feliç 2008, i jo que me n’alegraré per vosaltres.

Jo li demano molt a aquest any, li demano canvis, li demano renovar energies i recuperar il·lusions. I per començar, me’n vaig un mes a Dublin a partir del proper 20 de gener. Ara com ara, em queden detalls importants per lligar, però em fa molta il·lusió aquesta petita estada, el canvi d’aires i el gir que suposarà en la meva rutina. I a partir d’aquí, tot un nou any per descobrir.

3 comentarios:

Charlie dijo...

I per què vols un mes si Dublin te'l fas en dos dies? :P

Bé, si t'estàs una hora a cada pub potser surten més dies ;)

Esther dijo...

Aprofita el mes per agafar aires i desconectar de la rutina. Va molt be prendre distancia de les coses, es veuen diferents.
I fes molt de turisme (ja ens pasaras la llista top-ten de pubs!)

Anónimo dijo...

Ei, bona estada per Dublín!!!

Laura, la amiga de la Montse