21 enero, 2008

Dublin: primer contacte

M'està costant submergir-me en l'anglès. No és una qüestió d'accent, és rapidesa mental i a mi me'n falta. Però crec que no serà difícil situar-me.
De moment he pogut explorar un xic el centre de la ciutat i tinc alguna cosa controlada, principalment el transport que, per sort, em deixa gairebé davant de casa. La caseta està molt bé, la Ruth ha estat un encant deixant-me-la. A més, tinc connexió inalàmbrica a internet, el que em permetrà mantenir un contacte fluid amb Girona.
De moment no he tingut massa contacte amb la gent local, però semblen força oberts. Caldrà investigar-ho més a fons.
Tot i que encara no la conec, la Ruth és fantàstica. La casa és perfecte, molt acollidora, i ella m'ha trucat aquest matí per assegurar-se que tot estava bé. M'alegro que la primera opció d'allotjament no sortís bé, crec que estaré molt millor aquí.
Sona Guns'n'Roses al pub. Em recorda a Buenos Aires, em vaig passar tot el viatge escoltant-los. Fa mitja vida d'allò (si, mitja vida, 15 anys) i sembla que no hagi canviat res des de llavors. En realitat ha canviat tot.
Demà començo a treballar en el nou projecte. El 2008 és un any de canvis. Exactament el que necessitava.

9 comentarios:

N dijo...

Des d'aquí t'animo perquè continuis "investigant a fons" els dublinesos.

Una abraçada!

Charlie dijo...

Doncs per la poca idea que em vaig poder fer quan hi vaig ser, sí que em vaig adonar de que són molt més simpàtics i oberts que els anglesos.

Esther dijo...

El més difícil ja està fet: moure's. Ara tot anirà rodat: la feina, la gent nova, ....
Aprofita tant com puguis que quan te n'adonis ja hauràs de tornar!

Petons

Charlie dijo...

Per cert. Aquí n'hi ha un que pensa en tu cada dia. No sé què els ha agafat ara als de RAC105 que posen How To Save a Life CADA DIA.

(apa, ja m'he guanyat el link no? :P)

S dijo...

Jaja, Charlie, molt bona! Aixi era per interes? D'acord, te l'has guanyat... very soon!!

g-i-b-a dijo...

Eso Eso... investiga a foooooons...
i si és apte, ja explicaràs què tal!!
una abraçada

Charlie dijo...

iupiiiiiiiii!! gràcies!! :D

Txapulín dijo...

Ei! No t'oblidis d'anar explicant coses eh? Pots començar per aquests canvis que esperes per al 2008.

Charlie, ets un pilota ;) . I qualsevol cosa del món és més simpàtica que els anglesos, que semblen catalans, hòstia, i a sobre no se'ls entèn. ;) .

Anónimo dijo...

Ei, molts ànims, molta sort i molta recerca!

Això sí... volem informes del que vas fent per aquí dalt (eventuals pèl-rojos inclosos).

Petons.