02 abril, 2008

Més presentacions!!

Avui us presento les meves noves nenes, una de les múltiples responsables de tenir-me bastant entretinguda a partir d'ara. N'han de venir d'altres, però amb aquestes sóc bastant novata, perquè tot just me les van presentar a Dublin. De moment estant creixent molt a poc a poc (el primer disgust, perquè les necessitava ben eixerides per abans de marxar a Torí), però els donarem una mica de temps, que estar congelat a -80ºC tampoc ha de ser massa agradable.

Aquí les teniu, les magnífiques HuH-7, cèl·lules de carcinoma hepatocel·lular.

Les fotos són un xic "cutres", però tenint en compte que estan preses amb una compacta digital a través de l'ocular... no han quedat tant malament!

3 comentarios:

Dani dijo...

son precioses les teves nenes... m'agraden més las de color verd, deu ser per lo verd esperança...

Weno acabo d'obrir el meu bloc:
http://epistemologiadelaincertesa.blogspot.com/

Petonet!

g-i-b-a dijo...

M'encanten les UH...noséqué...
se'm fa tant raro que de cop cèl·lules hepàtiques puguin tenir aquesta forma i visquin tant ricamente dins d'una caixa quadrada...
Realment vivim en dos mons diferents

S dijo...

Però si són molt maaaaaques! A més, és la primera vegada que treballo amb hepatòcits i m'agrada "fronteres"