31 marzo, 2008

Presentació oficial del meu Flog

Un dia conèixes algú que té un blog (eh, Txapu?) i et fa gràcia i te'n fas un (o dos). Llavors vols pujar fotos a algun lloc, i es clar, et fas una conta que t'ho permeti fer. Algú et diu que lo més cool del moment és tenir conta de MySpace, i te la fas (i com que ja no recordo ni quina contrasenya tenia, de tant que la feia servir, em nego a fer-me un Facebook -pel que fa temps que m'apreten). Ja que tenia uns videos molt monos de la mani de Madrid a la que vam anar uns quants de l'Associació, em vaig fer una conta de Youtube per poder-los penjar...

Un cop ha passat tot això, ja només falta que coneguis una colla que no tenen blog, sinó flog. I justament no hi pots comentar si no hi tens conta oberta. Així que JA TINC UN FOTOLOG!!!

(si us plau, no us enganxeu a més coses... no tinc personalitat!)

8 comentarios:

Charlie dijo...

Ep! Et falta un Facebook! :P

S dijo...

Em nego, rotundament!!! Ja no puc portar més coses!!!

Dani dijo...

Weno ja t'anuncio que el meu blog està per caure... es que soc molt influenciable ;P

S dijo...

Veig que tenim un dèficit de personalitat important...

Txapulín dijo...

Doncs benvingut sia, però ja et dic que li tinc una tírria important al fotolog aquest per dos motius: no deixa posar missatges als que no estan registrats (i no em penso registrar), i està plagat de publicitat. De tota manera faré l'esforç de seguir-te. ;)

S dijo...

Jaja, que bo! El teu primer motiu és justament la raó per la que tinc fotolog, que volia comentar els dels altres!!! He pensat que l'intentaré fer servir per reflectir el resultat de les classes de fotografia, a veure si me'n surt alguna de xula!

David dijo...

Com diu en Charlie, et falta un Facebook. I ja que hi ets, també pots provar a can last.fm i a can Twitter. Me n'estic deixant alguna però no ho recordo... I si, a mi també em fa ràbia el fotolog, però què hi farem...

g-i-b-a dijo...

Jo també passo dels fotolog. Cpnec gent que en té, però si els haig de dir algo segueixo la vella tradició (o no tant vella?) de l'sms.
Em reventa, sobretot, la publicitat que té!!!
I respecte les altres contes, ja ni sé les que tinc per tot arreu... cada cop més avandonades...
NO SOMOS NADIE