23 marzo, 2008

Ahir va ser un gran dia!!

Ahir va ser un gran dia!!! D'acord, li trobarem un però. La calamarssada que ens va deslluir una mica la calçotada. Ens vam aplegar uns quants Polskes i mini-polskes i ens en vam anar prop d'Amer, i ens va enganxar la pedragada just al arribar però abans de sortir dels cotxes. Sort que teníem aixopluc i vam estar-nos allà fins ben entrada la tarda (i se'ns van congelar un xic els peus, la veritat) però tampoc no fins molt tard, que a les 8 ens esperava el partit Akasvayu Gi-DKV Joventut. La veritat és que m'ho vaig passar molt i molt bé!!!

El partit d'ahir és el millor partit que he vist mai. M'ho vaig passar tant bé que molta estona després d'acabar-se el partit encara em palpitava el cor. Vaig cridar fins més no poder i els jugadors van estar genials. L'Akasvayu va anar per davant gairebé tota l'estona i va arribar a guanyar de força. Fins l'últim moment vaig estar patint que el DKV no remuntés al final, però no! Va guanyar l'Akasvayu per 87-80!!!!

I per rematar el cap de setmana, en Kimi Raikkonen ha guanyat aquest matí la segona cursa del mundial, el GP de Malàsia!! Només he vist mitja carrera en diferit, i no semblava molt emocionant, però el que em sembla que ja queda clar és que Alonso està fora de lluitar pel campionat aquest any, i que Massa és un mica petardo com a segon pilot de Ferrari (crec que es veuran canvis a Ferrari aviat...).

En tot cas, un cap de setmana molt bo a nivell social i amb molt bon resultats a nivell esportiu!! I ara encara queda un dia de festa!

4 comentarios:

Charlie dijo...

Jo segueixo sense entendre com podeu anar a favor d'un finès que porta un cotxe italià.
Ho sento, no li trobo el sentit.

VaLe!!! dijo...

ciao! Mi chiamo Valentina, sono una ragazza italiana di 20 anni e abito a varese. Amo molto il basket, e cerco amici da tutto il mondo che come me amano questo sport. se ti va di scrivermi il mio indirizzo msn è tuttipazzipervale@hotmail.it

ho anche un blog sul basket : http://avereilbasketdentro.blogspot.com A PRESTO !!!!

Charlie dijo...

(si necessites un traductor d'italià compta amb mi :P)

S dijo...

Danke Charlie... (ai no, que això és alemany!)