10 marzo, 2008

Malson

No parlo de les eleccions, parlo del malson real que he tingut aquesta nit i que ha provocat que em llevés bastant cansada i amb una sodoració excessiva enganxada al cos. És un somni molt "xorra", però us l'explicaré. Més que res perquè em ve de gust explicar-me'l a mi i poder-lo recordar més endavant.

Ha començat tot en unes canoes en un riu. D'alguna manera sabia que estava participant en alguna mena de reality show basat en esports d'aventura (?!?!?!? - els somnis són cruels). Erem uns 10 o 15 participants, entre ells un jugador de bàsquet del Madrid (l'Àlex Mumbrú - ?!?!?!?). Amb les canoes arribàvem no sé on i moments després erem a una mena de casa de colònies comentant la jornada. Jo parlava amb en Mumbrú que, de cop, era un tio negre i baixet (recordo clarament haver pensat "i tu jugues a bàsquet? però si ets molt baixet... i no eres negre abans... ai si, si. Si que ho eres! - ?!?!?!?). Algú comenta que en algun moment de la sortida han trobat una nena plorant amb problemes i que hem de tornar per ajudar-la. Total, que tornem a les canoes i anem a buscar la nena.

Arribem a una mena de poblat que viu en l'època de maria castanya i anem a parlar amb la nena que ens explica no sé què, però que dóna a entendre que en el poble passen coses rares. Ens comencen a perseguir i dos dels participants, mentre s'escapen, es converteixen en dos nanos d'uns 12 anys amb bicicleta (?!?!?!?) que cauen per una baixada amb molt pendent i es troben a una dona embarassada al costat del riu plorant. La dona sembla debastada però de cop i volta es sobreposa i diu que ella i la seva filla han de donar de menjar al poble.

Tot seguit som al mig del poble, asseguts en plan rotllana. Agafen la dona i la lliguen a un pal, i ens enterem que lo de donar de menjar és bastant més literal del que pensàvem i que en realitat la volen rostir per menjar-se-la. Jo ara sec al costat de l'Ewan McGregor (?!?!?!? - si no m'equivoco) i comencem a sentir una podor extranya. Al costat nostre hi ha una cortina cutre, i quan l'apartem, hi trobem la resta del dinar, una altra dona rostida.

Aquí m'he despertat. Sona molt "xorra", ho sé, però m'ho he passat fatal!!

(?!?!?!? - Moment incongruent típic dels somnis)

10 comentarios:

Charlie dijo...

bé, jo hauria d'anar tirant eh?

S dijo...

Charlie, no tinguis por, no et faré mal...

David dijo...

Hi estava intentant donar un significat Freudià al somni, però no ho acabo de lligar... Bé, excepte les inmediates del jugador de bàsquet i de l'Ewan McGregor. En tot cas, vigila que els de Hollywood no et robin el somni i en facin una pel·lícula, que últimament són menys coherents que els teus malsons.

Per cert, per què malson? Pel canibalisme? Pels nens que anaven amb bicicleta? Per la nena? (era la d'en Rajoy?) Jo el classificaria com a somni d'aventura. I sense sortir del llit!

Charlie dijo...

Pel Mumbrú David, pel Mumbrú.

S dijo...

Home, en Mumbrú té la seva part de culpa, però cremar vives dones prenyades va tenir bastant a veure amb el títol de l'entrada...

Charlie dijo...

un somni on aparegui la Marilyn és un Marilyn Malson?

Esther dijo...

Nena, jo no diria que és un somni xorra, tia, ven-lo a en Night Shyamalan! Segur que troba com lligar-ho tot.
A part d'això jo no aniria explicant que sommio amb prenyades rostides.... a veure si s'enteren les de la lliga d'alletament de pit i l'agafen contra tu!

Esther dijo...

Ah, i per cert, la pitjor part del malson es haver estat amb en Mumbrú i em McGregor i haver pasat d'ells, no?

Txapulín dijo...

Brutal!

Bé, la imatge de les embarassades rostides és prou bèstia, però la resta sí que és bastant Indy.

S dijo...

Ja Esther, en Mumbrú de cop era molt baixet i perdia gràcia, però lo d'en McGregor va ser mala sort! Va el tio i apareix en el pitjor moment del somni, que llavors ja em vaig despertar!