09 abril, 2008

Torí... ja som aquí!

4 comentarios:

Charlie dijo...

Uf, tinc el cor dividit eh?

Girona m'agrada deu mil vegades més que Badalona, però és que si pensem en possibilitats reals...

No sé no sé...

Charlie dijo...

14/04 - S'han confirmat les possibilitats reals :S

Ho sento :(

S dijo...

Ei!!! Gràcies pel seguiment!
Acabo d'arribar i encara tinc aquesta sensació agredolça d'haver-ho fet molt bé però les finals perdudes sempre fan mal. Ara, a continuar animant com mai (sort que tinc uns dies abans del proper partit per recuperar la veu!)

Anónimo dijo...

Hola Sílvia! Sóc la Judith (de Turín) he arribat aquí tot anar voltant per la blogosfera i m'ha fet gràcia trobar el teu espai, així que et deixo el meu comentari a aquesta entrada pq va ser quan ens vam conèixer. M'agrada aquest raconet on tu també (molts tenim el nostre) deixes el teu dia a dia. Ja aniré seguin-te la pista xD.
Aquest diumenge, a la cercavila!!
Una abraçada