12 marzo, 2007

Visita guiada per la meva família


Aquí ens teniu, fa molts i molts anys... Ara ja estem tots una mica més crescudets!











El meu pare i la meva mare, ja fa uns anyets (en posaria una de més recent, pero es que m'encanten aquestes dues fotos!)










L'Esther i en Quim (brother in laaaaaaw!). Com no, imposible captar la serietat d'en Quim en una foto. No ho pot evitar, no la té. L'Esther? Tant guapa com sempre.








I què puc dir de l'Edu? Que ja se li veu el tros de pà que està fet només amb aquest somriure!






Aquest és el tete petit, en David amb la seva Juanita. El vermell li queda bé, però no supera el dia que es va tenyir el cap amb quatre colors diferents!

I a mi ja em coneixeu (em teniu més vista que els vostres propis peus!!) així que us ensenyo com era quan encara no ens haviem vist les cares i em coneixereu una mica millor!!

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Juas juas juas!

Unes fotos genials, especialment la teva cara i la pose de ta germana a la primera foto. :D

S dijo...

Si, ja veus, ben macus que som tots! Així de naturals, també... És que, on hi ha bons gens...

Teniente Colombo dijo...

Molt macas les fotos.

¿Está bien escrito?

Teniente Colombo dijo...

lo de "les" creo que es lo que falla.

S dijo...

'Les' está perfecto, Teniente (falla 'maques'), pero MUY BIEN QUE LO INTENTES! Y me alegro que te gusten.