18 marzo, 2007

Preferències contraposades

Aquest any no sé que faré. Sabeu que el meu pilot favorit és Kimi Raikkonen que fins ara corria amb McLaren, una de les meves escuderies preferides. El problema és que, aquest any, Kimi Raikkonen ha passat a Ferrari, escuderia per la que no m'he sentit mai massa atreta. I no només això sinó que Alonso, un pilot que fa temps que va començar a caure'm realment malament i ho aconsegueix empitjorar a cada entrevista, és actualment pilot de McLaren. A sobre, el company d'Alonso aquest any és Hamilton. Se que és molt normal que no hagin triat De la Rosa per la seva edad (Hamilton és un pilot molt jove que promet molt), però com jo no haig de pensar en negocis, em va decepcionar molt aquesta decisió. Així que McLaren està perdent molts punts en la meva escala personal, però de moment això no s'està convertint en un canvi de preferències. De moment, l'únic que tinc clar és que m'alegraré que guanyi Raikkonen, i ja veurem si me n'alegro per Ferrari.

De moment, PER FÍ DESPRÉS DELS RESULTATS DE L'ANY PASSAT, Raikkonen ha guanyat la cursa!!!!! Espero que continuem així molt de temps.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

Buff

A mi em passa just el contrari, sempre he defenssat aferrissadament els colors vermell del Ferrari, i sempre he estat fan indiscutible de Sena, Shumi... vaja, els legendaris del caball vermell, però... aquest any... em tocarà patir tant amb el coi de finlandès que no sap que el cotxe té pedals, i que si els apretes massa, PETA!! espero que l'hagin ensenyat a conduir, mentrestant, resarem

S dijo...

No me'ls toquis Gemma!! El que passa és que el coi de cotxe de McLaren l'any passat tenia una fiabilitat que feia riure... (em mentalitzo molt cada cop que haig de dir això). Bé, tenim tota una temporada per endavant per veure què tal s'acoplen aquest cotxe i el pilotage d'en Kimi.

Anónimo dijo...

Jo sóc/era de Mclaren, però ara reconec que no puc continuar així, no suporto l'Alonso i menys que estigui al meu equip. Hauré de meditar a qui recolzar...sempre em quedaran els superaguri jejejej

S dijo...

Si, la veritat és que aquest noi cada dia fa més ràbia. Ja no em fico en si és bon pilot o no, però jo no puc amb la seva 'xuleria'... Ara, que passar-se a Superauguri... potser és una mica massa. Encara que és un d'aquells equips que es recolza pel simple fet de que ho intentin.

N dijo...

Uff...quins dubtes existencials més profunds! Reina, des que el nostre amic Bruni (recordes?) va deixar la F1, aquesta no és el mateix. Sincerament, esperava que el teu kimi trenqués el motor a l'última volta, per no perdre la tradició, però els Ferrari són molt Ferrari.

Per cert, la pròxima cursa a casa teva o a casa meva?

S dijo...

Per fí, Narcís! En això si que esperava el teu comentari! Tens raó, els ferrari són molt ferrari i haurem de veure quan triga en Kimi a detectar-los el punt feble... esperem que no sigui capaç i els cotxes l'aguantin! En quan a la propera carrera, tria!

Anónimo dijo...

Potser que canviis de pilot preferit... quin paquet... El meu és l'Alonso i a sobre aquest any està a McLaren (si, si, aquella escuderia a la que l'any passat se li trencaven tots els cotxes... o potser era cosa d'en Kimi?) que era la meva preferida, i per si faltés alguna cosa a més tenim en Hamilton...