29 marzo, 2007

Les pràctiques...

... em maten, és el final lògic de la frase. O gairebé, si més no ho intenten. No sé si ha estat el canvi de temps o el canvi d'horari (no només la hora de menys, també arribar a les 8 del matí a preparar les pràctiques, que jo sóc de tardes!), però la qüestió és que aquest ja és el segon dia que haig de fer cap cap a casa ben aviat i quedar-me al llit a 'cobar' el que sigui que tinc. Sort que aquesta setmana ja és la última que haig de fer pràctiques, sort que la setmana que ve ja és setmana santa, sort que avui he acabat l'últim paràgraf de la tesi...

3 comentarios:

N dijo...

Estic frisant per sentir la lectura de la teva tesi. Encara que no estigui permès, amb en Guillem ens hem proposat preguntar alguna cosa, com ara -Els pàncrees queden bé rostits i amb allioli?

S dijo...

Pobre de vosaltres que feu una cosa així!!!! Això ja m'ho podreu preguntar durant el pica-pica de després de la tesi...

Anónimo dijo...

L'últim paràgraf de la tesi?????????
Quina enveja!!!!!
G