05 enero, 2009

El 2009

Bon any nou a tothom!!!
Sóc conscient que el final del 2008 no he escrit massa, però sempre em passa. Massa feina a final d'any i poc temps per dedicar-me al meu blog; però encara he trobat algun moment per "jugar" en el blog d'en Txapu i els seus "De que me suena esto" que m'han picat una mica (i no ho he fet malament del tot, tampoc). Aprofito per felicitar-lo un cop més per l'arribada de l'Eric, que segur que us farà molt feliços a l'Estela i a tu.
Encara que un dels més seguits, el blog de l'Àlex no és l'únic, m'he aficionat molt al d'en Charlie (encara que cada cop em costi més comentar les friki-news que poses!), de tant en tant xafardeixo el de g&a (que ha perdut pistonada amb l'arribada de l'Isaac, com és nomal... moltes felicitats també a vosaltres!), i espero que la meva germana vagi actualitzant de tant en tant (ei! A Boston intenta escriure més, i així sabrem tot el que et passa!!). A més del de l'Esther, també segueixo el blog de l'Edu, ara que és a Sudamèrica, i així ens anem enterant una mica més què és de la seva vida.
Però, com no, un dels blogs que més m'agrada veure és el d'en Dani. Tot i que normalment no és una sorpresa, perquè em sol preguntar què em sembla l'edició de les fotos, sempre és un plaer veure-les penjades a la web.
Me'n deixo alguns, però vaja, la qüestió és que he estat pendent de vosaltres durant el 2008, i tinc intenció de continuar-ho fent durant el 2009. Espero que tots poguem publicar un munt de bones coses!

5 comentarios:

Esther dijo...

Ok, I will try it!
Miraré d'anar explicant coses i penjar alguna foto. Si escric molt, mala senyal: no m'estant sortint les coses i m'aborreixo! (esperem que no).
Entretant els que patiu d'insomni podeu anar actualitzant els vostres per a que ens poguem entretenir els altres. Gràcies!

Txapulín dijo...

Ei! Gràcies!

I què fa l'Esther a Boston? Per què no ho ha posat al seu blog? Sort en aquest any de canvis ;), per cert, molen molt les fotos del Dani.

g-i-b-a dijo...

Bufff....
Sí, el nostre blog ha perdut intensitat, però és que l'Isaac no fa siestes ni a tiros, si dorm 10 minuts seguits durant el dia, ja hem triomfat, i per la nit, estic superesgotada com per anar penjat coses... A més, la meva vida en aquests moments, està totalment reduïda a "caquetes, panyals, pit, passeig i banyera"
sembla rist, però és molt apasionant!!

S dijo...

M'imagino que, encara que sembli aburrit, debeu estar ben distrets i debeu al·lucinar amb totes les noves coses que fa. Per cert, que no m'extranya que no dormis, ja l'he sentit roncar, ja! D'on li surt!

Charlie dijo...

Això espero!! Bon any!!