22 diciembre, 2008

La nova frase del dia

Ja fa molt temps vaig fer aquesta secció, que inicialment tenia a veure amb un calendari que em van regalar (i va caducar ja fa temps). Ara, però, he decidit donar-li un gir a tot això. No us passa sovint que sentiu alguna frase genial o que us fa molta gràcia i simplement necessiteu explicar-la a tothom? Doncs d'això va aquesta nova frase del dia. I començaré per:

Cuando un hippie se viste de negro, Dios mata a un gatito.

David Broncano

Estas no son las noticias (Cuatro)

Em va fer especialment gràcia el dijous passat, quan vaig anar al sopar de gala de la promoció nosequants-nosequantsmés de biologia. Diguem que hi va haver una matança...

4 comentarios:

David dijo...

Si, ja passa que els dónes un títol i tots aquells anys de malabarismes, herbes cremades, cabells embollats i robes acolorides i esparracades automàticament es canvien per vestits negres de negocis i carteres de cuir :)

Dani dijo...

Bueno, per seguir amb la dinàmica a mi em va fer molta gràcia la frase:

Si a la pedrea, no a la lapidación!
(anunci corporatiu de cuatro)

Esther dijo...

Home, aquesta última frase té un fons molt i molt negre.... I la dels hippies de negre és una mica macabra!
Vaja, que avui no els trobo la gràcia.
Us deixo una que la filla d'uns amics em va escriure a la llibreta com a regal (la transcrit literalment, té 7 anys):
"Una Camarera Sonriete Ba Mui bien Para La Gente"

g-i-b-a dijo...

L'Isaac diu "ago ago"
potser no és una gran frase, però a mi em fa molta gràcia... (i no és "amor de madre")