25 enero, 2009

Un de menys... i totes les conseqüències!


Doncs si, es veu que era necessari i el divendres passat em van extreure un queixal del seny.
Un munt de gent, quan els dius que t'han de treure els queixals, senten una extranya tendència a aprofundir en les seves pròpies experiències en el sentit més morbós.
Doncs no, no em va fer mal (que per alguna cosa et posen anestèsia, que per cert no soporto) i no, no se m'ha inflat la galta com si tingués galteres. I la veritat és que no m'està fent mal.
Les conseqüències, principalment, han estat degudes als efectes secundaris dels diversos medicaments, l'antibiòtic, l'anti-inflamatori, l'analgèsic i el protector estomacal. L'anelgèsic i l'anti-inflamatori ja els he abandonat, perquè no em fa mal (i perquè m'he passat dos dies dormint de lo destrossada que em deixaven) però el pitjor ha estat l'antibiòtic. Aquesta "versió" no l'havia tastada mai, així que no havia pensat que m'hauria progut provocar una mena d'urticària i inflor de galta... Si és que, alguna cosa rara havia de passar!



No hay comentarios: