18 julio, 2008

Regals... que bé!!!

Encara (i remarco fermament, encara!) no tinc 31 anys i Ja he començat a rebre regals.

L'Esther m'ha regalat un parell d'eines per fer collarets i arrecades, cosetes que m'he aficionat a fer últimament (i ella s'ha aficionat a rebre ;oP). L'excusa perfecte perquè li continui fent detallets, cosa que m'encanta i m'entreté molt. Així que, molt bén rebuts!



Però, amb permís de la meva germana, el regal estrella és la Holga que m'ha regalat en Dani. Ja havia probat de fer alguna foto amb la seva Diana+, però ara ja ho podré probar amb la meva pròpia càmera de juguina!!! Si, d'acord, no puc fer pinhole's amb aquesta càmera, però per això ja compto que en Dani em tornarà a deixar la seva... I jo, a canvi, li puc deixar aquesta fantàstica càmera amb flaixos de colors!


Amplio la llista de regals! Aquest matí els meus pares m'han regalat una batedora de les que fan de tot! Poca conya, amb lo que m'agrada cuinar i la de coses que em costen un güev de fer perquè no tenia batedora... m'encanta!!!


6 comentarios:

cogito, ergo...sum?? dijo...

m'agrada que ja tinguis eines, ja saps que et toca ;)

Dani dijo...

(Modo cara vermelleta on)

Ja saps que tens a la teva disposició la Diana per quan vulguis. Celebro que t’agradi el meu regalet, és una forma de regalar-te un xic del meu món, que cada dia més, és de tots dos ;)

Ara que la Diana ja té una amigueta només falta que les fem treballar.

Un petó

g-i-b-a dijo...

En fi...
ni seré cursi, ni seré original, ni m'allargaré molt...
simplement
FELICITATS!!!

g.

S dijo...

Anna, si vols anem un dia a comprar material i et dissenyo alguna coseta! ;oP

Dani, m'encanta el teu regal, i m'encanta que m'ensenyis a fer-lo servir!

g&a, moltes gràcies! A veure si ens trobem per celebrar-ho abans que ? arribi a aquest món!!

g-i-b-a dijo...

Encara queden 8 setmanes perque ? ens desveli el seu nom, crec que podem trobar algun momentillo, tot i que ñultimement estàs ben desapareguda (obviaré comentaris). De totes maneres, si no ens veiem abans, ara ja sé que podrem venir tots 3 a casa teva, et veig suficientment preparada per fer papilles

Charlie dijo...

Moltes felicitats!!