22 julio, 2008

Bruce Springsteen... genial!


Vaig tard per actualitzar lo del cap de setmana, però dissabte vaig tenir la oportunitat d'anar al un dels concerts que Bruce Springsteen va fer a Barcelona. Era el meu primer macro-concert i van ser 3 hores molt macros! Més de 70.000 persones al Camp Nou, es diu aviat!

Potser l'única pega de tant macro és que estàvem molt amunt (però ho vèiem molt bé, no pensava que es veies tant bé des d'allà dalt!) i a primera línia (cosa que, en realitat, era un gran avantatge!), així que amb la meva por a les alçades, no em vaig atrevir a aixecar-me de la cadira. Però va ser genial!

Això si, la propera vegada prefereixo veure'l en un estadi més petit, tipus Palau St. Jordi, perquè tant macro, potser va ser massa... en tot cas, una experiència que s'ha de viure!!!

No hay comentarios: