23 mayo, 2006

MAS PROBETAS Y MENOS METRALLETAS!





Aquest cap de setmana he estat a Madrid. Haig de confessar, no el fet que no hi havia estat mai, sino més aviat que em va agradar moltíssim. Llàstima que només hi he pogut estar dos dies i això no m'ha permès veure tot el que volia veure... però si que he tingut temps de fer el que era més important de fer. El dissabte 20 de maig hi havia convocada una manifestació a Madrid contra la precarietat en la recerca a la que només van assistir 1500 persones. Dic només perquè ho considero massa important per no omplir tota Carrera de San Jeronimo de dalt abaix per cridar davant el congrés. Malauradament va ser així, no vam omplir tota l'avinguda però això si, vam cridar. I tant que ho vam fer! Ara només espero que ens sentís algú...

Girona represents!!!

2 comentarios:

Txapulín dijo...

Em digno a ser el teu primer comentarista amb un "Què guapos que estem a la foto!"

Anónimo dijo...

1500 persones no son tan poques! Jo us vaig fer costat des d´Alemanya vestint-me de taronja tambe!! Endavant!!
Per cert, m´agrada molt el teu blog!