22 octubre, 2007

Formula one World Champion

Jejeje...

6 comentarios:

Txapulín dijo...

Ahir vam anar a un pub (només per sortir de casa, ja que portàvem cinc hores veient documentals d'ocells) i vam arribar a temps de veure l'última volta. Com no, vam pensar en tu, ;).

g-i-b-a dijo...

Yeppa!!! Vaig pensar en tu mogollón!! Ara no t'ho perdis que ens va enganxar a França i la vam sentir per la ràdio i en Gabatxo... quins nervis!!! entre el que em semblava entendre i el que no entenia, i el que em mal-traduia l'Albert... bufff... però qun un té un bon cotxe... passa el que passa
G

Anónimo dijo...

M'encanta, sobre tot, la seva cara d'alegria.... sort que no va trencar el cotxe a l'ultim moment!!!

Felicitats.

N dijo...

Dos es barallaven i el tercer...va guanyar. Aquí a Finlàndia hi ha hagut un esclat de joia ben visible: enlloc de somriure una vegada al dia, ara ho fan dues vegades.

El que m'estranya és que no hagi trencat cap motor. En tot cas, felicitats com a seguidora del Kimi. Et diré una cosa, però: la F1, sense en Bruni, ja no és el mateix (tu ja m'entens...jeje).

Un petó!

S dijo...

A que sembla bona persona quan somriu?!?!? Jeje, jo també em sorprenc que no hagi petat motor, però deu ser que s'està fent gran i ja sap com jugar amb les joguines sense trencar-les...

Ai, Narcís, en Bruni... quin records!

Esther dijo...

apa, que a la foto li sobren comentaris!!!

Vas dormir embolicada amb la bandera del caballet vermell?

Petons