23 septiembre, 2007

Ti droghi?







5 comentarios:

g-i-b-a dijo...

Mola!!!
Fardant de càmera, si senyor!!!!
M'agrada la de les finestrs de colors, m'has d'explicar com l'has fet.
G

David dijo...

Spetto di no! Anchore che... És igual, no sé parlar italià, perquè enganyar-nos. Espero que no et droguis encara que les vacances són com drogues. Jo per sort ho vaig diexar fa temps, jeje.

D.

S dijo...

G, ja no recordo com la vaig fer. La veritat és que les fotos de nit em van costar molt i molt, només al final els vaig mig pillar el truc.

D, deixar algunes drogues és bo, però no les vacances!!! A veure si t'ho pots arreglar i escapar-te algun dia que és moooolt recomanable.

Charlie dijo...

la calavera era una relíquia de....

S dijo...

...St. Valenti!!! (que, tot sigui dit, així no enamora gaire a ningú)