25 enero, 2009
Suscribirse a:
Comentarios de la entrada (Atom)
Aquest pretén ser un petit espai de lleure, el meu lleure més que el vostre. Un lloc on jo mateixa pugui regurgitar un xic el que engoleixo i no tinc temps de pair tranquil·la. I mira, si voleu compartir els meus vòmits mentals, endavant! No sóc avara!
1 comentario:
Ei! Molt bé. Ara tenim la mateixa màquina.
Publicar un comentario